ראש הממשלה והשר יובל שטייניץ: יעבירו את מתווה הכותל הרפורמי

איתי גדסי No Comments on ראש הממשלה והשר יובל שטייניץ: יעבירו את מתווה הכותל הרפורמי

ראש הממשלה ערך משאל טלפוני בין חברי הממשלה להעברת סמכויות "מתווה הכותל הרפורמי" לידיו ולידי שר האנרגיה יובל שטייניץ | פעילי הליכוד קוראים לשרי הליכוד לא לתת יד להעברת ההחלטה במתווה הכותל לרפורמים | השר זאב אלקין קורא לראש הממשלה: אל תעביר החלטה מעל ראשיהם של הרבנים הראשיים, התייעץ איתם לגבי ההחלטה

צילום פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר שנכשלו המגעים בין כמה שרים מהליכוד להעביר את סמכויות שרת התרבות מירי רגב בעניין מתווה הכותל, נערך ‏משאל טלפוני הערב בין שרי הממשלה על העברת הסמכויות בוועדה להרחבת הכותל הרפורמי.

השרים מאשרים כעת את העברת הסמכויות של השרה רגב לראש הממשלה נתניהו. מי שעוד נוטל את הסמכויות יחד עם ראש הממשלה הוא שר האנרגיה יובל שטייניץ שייקח את סמכויותיה של שרת המשפטים איילת שקד. חשוב לציין כי המינויים טעונים אישור הכנסת.

שר ירושלים והמועמד לראשות העיר ח”כ זאב אלקין התייחס היום למתווה הכותל ואמר: "כידוע התנגדתי למתווה הכותל בפעם הראשונה. מדובר במתווה שנותן באופן רשמי מעמד לרפורמים ולקונסרבטיבים בכותל. אני ממליץ לראש הממשלה גם הפעם לא לחבר את כל מה שקורה בבמה הזו לרפורמים כי כרגע היא מנוהלת על ידי החברה לפיתוח הרובע הכפופה לשר השיכון".

השר אלקין הדגיש: "אני ממליץ לממשלה לא לקבל החלטות מעל הראש של הרבנים הראשיים ולקיים איתם שיח משותף בנושא".

פעילים מרכזים בליכוד קראו לשרי הליכוד היום לא לתמוך "במתווה הכותל" ולא לקחת את הסמכויות בנושא, ואכן השרה גמליאל נענתה לבקשתם, לא הסכימה והסירה את שמה מהאופציות שהיו לראש הממשלה.

לא מן הנמנע כי פעילי הליכוד המרכזים, יבואו חשבון ביום הבוחר, לשרים שנתנו יד למתווה הכותל והעבירו חלק מן הכותל לידי הרפורמים שבקושי נראים בשריד בית המקדש ומחפשים לעצמם כותרות ופלגנות בארץ הקודש.



0 תגובות